• Welcome to Tuottava Maa Turvattu Luonto.
 

Suomesta "luomumaa"?

Started by Heikki Jokipii, 19.04.10 - klo:15:14

Previous topic - Next topic

Pitäisikö siis Suomesta tehdä luomumaa?

Kyllä
0 (0%)
Ei
5 (100%)
En sittenkään tiedä, kaiken alempana olevan luettuani
0 (0%)

Total Members Voted: 5

Heikki Jokipii

Pöh. Taas softa ryhtyi kiusaamaan. En saa muokattua edellistä puheenvuoroani. En kuitenkaan poista sitä, koska siitä noin selviää ideani.