> Kun asia tällä hetkellä on siten, että Suomesta ei saa mitään GM-tuotteita syötäväkseen.
Mikä sen takaa? Todettiinhan ulkolinjan dokumentissakin että GMO-maissin siitepöly oli levinnyt tavalliseen kaukanakin olevaan maissipeltoon esim. hyönteisten, tuulien mukana.
> Luomuväki sentään - vaikka onkin eri mieltä yksityiskohdista - jotenkin hyväksyy tieteen perusasiat. Sinä et. Tällaisine teorioinesi.
Se oli viittaus sydäntautilääkärin blogiin, ei minun. Tieteellisestihän noita viljan exorphinien addiktoituvuutta ja haittavaikutuksia oli analysoitu.
Minähän hyväksyn sen, mutta itse et tunnu hyväksyvän.
Viljojen haitallisuuden ja viljoista luopumisesta seuraavan terveyden parantumisen ovat myös monet VHH-ruokavalioon siirtyneet huomanneet. Googlaappa vähän..
Tässä toisen lääkärin allekirjoittamia näkemyksiä miksi vehnää kannattaa välttää:
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2003/07/26/avoid-wheat.aspx> Koska tahansa olen valmis lyömään kanssasi vetoa, että painosi ei säily samana, jos olet viikon tms. ajan valvotulla 200 kcal päivässä
> dieetillä, valitsemallasi luonnon ruoalla. Mutta sinä et ole valmis tällaista vetoa lyömään, luulemma. Vaan keksit jonkun syyn, miksi se ei
> ole mahdollista/kerro koko totuutta/on keinotekoinen asetelma/tms.
Kuka järjestää/maksaa valvonnan? Sinäkö? Olenko väittänyt että painon pitäisi pysyä samana?
Omalla kohdalla kyllä painon vaihtelu on enemmän siitä kiinni mitä grammoina syö. Leipää kun syö niin heti lähtee paino nousuun.