Tuottava Maa Turvattu Luonto

Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 19.02.15 - klo:11:47

Title: Älä yhtään hermostu
Post by: Heikki Jokipii on 19.02.15 - klo:11:47

Ollaan täällä juuri nyt oman asuntomme putkiremonttia paossa, alivuokralaisina. Emäntämme on lomalla ja juuri nyt ulkomailla.

Tuli tässä mieleen, että tällaista tekstiviestiä hän ei varmaan haluaisi:

"Hei. Kun asunto ei ole tuttu, niin täytyy kysyä, missä säilytätte sammutuspeitettä. Ã,,lä yhtään hermostu, mutta vastaa kuitenkin niin pian kuin mahdollista. Rentouttavaa lomaa toivottaen. Heikki"