Tuottava Maa Turvattu Luonto

Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 04.02.14 - klo:07:51

Title: Kumpihan maistuu paremmalta?
Post by: Heikki Jokipii on 04.02.14 - klo:07:51

Tuolla törmäsin blogiin, jonka nimenä oli "Kissoja ja kasvisruokaa"?

Kumpikohan maistuu paremmalta?