Text only
|
Text with Images
Tuottava Maa Turvattu Luonto
Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 04.02.14 - klo:07:51
Title:
Kumpihan maistuu paremmalta?
Post by:
Heikki Jokipii
on
04.02.14 - klo:07:51
Tuolla törmäsin blogiin, jonka nimenä oli "Kissoja ja kasvisruokaa"?
Kumpikohan maistuu paremmalta?
Text only
|
Text with Images