Muut > Huumori

Tänä tautisena aikana — kuultu sivusta

(1/17) > >>

Heikki Jokipii:

"Nyt on sitten vappumarssitkin peruutettu. Paitsi    ...nistien vappumarssi. He eivät saa kasaan 500 osallistujaa."

Heikki Jokipii:
Pikkuhauskaa voi syntyä erittäin ikävän asian liepeillä. Niin tässäkin:

Uuden James Bond -elokuvan ilmestyminen siirtyy koronaviruksen vuoksi

Ei vielä tuo, mutta mikä olikaan filmin nimi:

--- Quote ---Uusi James Bond -elokuva No Time to Die ei ilmesty valkokankaille alkuperäisen aikataulun mukaisesti. Virallisten kotisivujen mukaan uutuuselokuvan ensi-ilta viivästyy puolella vuodella. Alun perin elokuvan piti ilmestyä huhtikuussa, mutta nyt ensi-ilta siirtyy marraskuulle.
--- End quote ---

Heikki Jokipii:
Saksassa oli ensimmäistä kertaa maailmassa julkaistu horoskooppi, johon kannattaa luottaa:

https://mobile.twitter.com/BirgitPointner/status/1239452869536944128/photo/1

Lähes jokaisen tähtimerkin kohdalla se päätyi arvioon, että tänään on sellainen päivä, että on hyvä pysyä kotona.

Heikki Jokipii:
Taisi mennä peruutukseen tuo ensin mainittukin vappumarssi, kun raja asetettiin 10 henkeen. Se on muuten juuri se määrä, joka oli Decameronessakin ruttoa paossa!

Kun olen vuoden alussa täyttänyt 70, odottelen tässä, että kello tulee 9. Vielä ajattelin lähteä eläkeläisten aamubisselle.

Ja pyydän siellä soittamaan tämän Vesterisen yhtyeineen laulun, jos se heillä on:

https://www.youtube.com/watch?v=MQGB9ppzwpY&app=desktop

Erityisesti näiden säkeiden takia:

--- Quote ---Hei kuulkaas hovimestari
Ettekö muista naamaani
Ennen kyllä täällä kaikki mut ties.
Mun suurenmoinen elämä
On sitä vielä jäljellä
Antakaa herrasmiehen
Siitä vielä kerran juopua.
--- End quote ---

Sittenhän minun on jäätävä "karanteenia vastaaviin olosuhteisiin", kotiini. Siihen en aio mennä, että yrittäisin väärentää henkilöpaperini!

Iltapäiväään on aikaa, sitten eduskunta kokoontuu, ja hyväksyy sen poikkeusoloasetuksen. Nyt ei voi sanoa, että minusta tulisi sen jälkeen lainsuojaton. Kun minusta tulee päinvastoin sen jälkeen niin pirusti lain suojaama.

Heikki Jokipii:
Ei, en minä ollut kuriton:

Läheiset tuskailevat: Suomen ”kurittomat” yli 70-vuotiaat uhmaavat korona­ohjeita – ”Kuin kirppuja paimentaisi”

Se oli eilen vielä täysin laillista!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Go to full version