• Welcome to Tuottava Maa Turvattu Luonto.
 

Kasvisruokakeskustelu

Started by Heikki Jokipii, 29.07.14 - klo:14:13

Previous topic - Next topic

Heikki Jokipii

Parsakaali sanoo: "Näytän ihan pieneltä puulta!"
Sieni sanoo: "Näytän ihan sateenvarjolta!"
Saksanpähkinä sanoo: "Näytän ihan aivoilta!"
Banaani sanoo: "Voitaisiinko - pliis  - muuttaa puheenaihetta?"