Tuottava maa turvattu luonto ry - tervetuloa!
Laitoinko jo tämän tänne jonnekin, mutta vaikkapa ravintolassa käytetty lähestymisen torjuva fraasi ..."Sinun kanssasi en lähtisi, vaikka olisit viimeinen mies maailmassa!"ei oikeastaan mitenkään parane sen kohteen näkökulmasta, vaikka se olisi muotoa"Sinun kanssasi lähtisin, jos olisit viimeinen mies maailmassa!"(Tietysti joku yrityskonsultti voisi tätä käyttää esimerkkinä siitä, miten aina asiat voi sanoa positiivisessa hengessä.)
Vielä tästä eteenpäin:QuoteUkrainassa vapaaehtoisena taistellut Pinner kuvailee viimeistä puolta vuotta elämänsä hirveimmäksi.– En halua enää ikinä kuunnella Abbaa tai nähdä leipää, olen niin onnekas, että olen kotona, Pinner toteaa The Sunille.Pinner eli vankeudessa likaisella vedellä ja vanhentuneella leivällä. Venäläissotilaat vitsailivat vankien tappamisella ja kiduttivat heitä muun muassa soittamalla 24 tuntia putkeen Abban Mamma Mia -kappaletta.
Ukrainassa vapaaehtoisena taistellut Pinner kuvailee viimeistä puolta vuotta elämänsä hirveimmäksi.– En halua enää ikinä kuunnella Abbaa tai nähdä leipää, olen niin onnekas, että olen kotona, Pinner toteaa The Sunille.Pinner eli vankeudessa likaisella vedellä ja vanhentuneella leivällä. Venäläissotilaat vitsailivat vankien tappamisella ja kiduttivat heitä muun muassa soittamalla 24 tuntia putkeen Abban Mamma Mia -kappaletta.
Republikaanien presidenttiehdokas Donald Trump on käyttänyt Abban musiikkia kampanjatilaisuuksissaan. Levy-yhtiö vaatii häntä lopettamaan, kertoo sanomalehti Svenska Dagbladet.
Tää ei oo mikään disko, tää on elämää