• Welcome to Tuottava Maa Turvattu Luonto.
 

Helsingin nykyisistä myllerryksistä..

Started by Heikki Jokipii, 07.07.20 - klo:04:56

Previous topic - Next topic

Heikki Jokipii

... rakentamisessa ja tiestössä haastateltiin radiossa asiantuntijaa (jonka nimi valitettavasti meni ohi) ja kysyttiin, mitä kansalaisen pitäisi nyt tehdä. Hän vastasi (tämä muistinvaraisesti):

"Näin ei kyllä saisi sanoa, mutta muuttakaa maalle, ja tulkaa 5 vuoden päästä takaisin."

Heikki Jokipii

Sopinee tähän. Radiosta äsken:

"Kuvitelkaa, että kaikki ihmiset muuttaisivat Helsingistä pois. Koko Espa täyttyisi valkoposkihanhista. Siellä ne söisivät jäätelöä. Ja kiroaisivat sitä, että lokit tulisivat heidän jäätelönsä nappaamaan."