Quote from: Heikki Jokipii on 26.04.13 - klo:16:24
Näin sitten Valtioneuvoston sivulla julkaistiin kyselyn tulos (ja samaan tapaan tietysti lehdistössä, ainakin Maaseudun Tulevaisuus on asiasta tehnyt uutisen):
Kotimainen luomu on suosituinta
Myös Länsi-Savo on tehnyt tuosta lievästi sanottuna "valikoivasta" raportoinnista uutisen:
http://www.lansi-savo.fi/uutiset/kotimaa/kotimainen-luomu-pit%C3%A4%C3%A4-pintansa-54414
Parasta tuossa on linkki otakantaa.fi:n luomusivulle, josta joku saattaa mennä lukemaan mennä itse keskustelua, jonka me siis "voitimme".
