Tuottava Maa Turvattu Luonto
Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 25.03.11 - klo:08:02
-
Jos brändiryhmä olisi valinnut tämän otsikon tavoitteen, se olisi ollut ainakin helpompi, ja siinä oltaisiin jo pidemmällä.
Viimeinen arvioitu tieto Suomen luomumyynnistä kun oli vain 80 miljoonaa.
Suomen McDonaldsin myynti sen sijaan oli jo v. 2009 noin 150 miljoonaa!
-
Suomen hyvinvointi (http://tuottavamaa.net/forum/index.php?topic=643.msg3065#msg30655) tämän mukaan vain liisääntyy:
Suomen suurin pikaruokaketju McDonald’s teki myyntiennätyksen
McDonald’sin myynti oli suurempi kuin koskaan ennen. (https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruoka/26d2ed40-9a1b-4180-afb0-c9c0861e8df6)
Ihan sattumaa on se, että tämä...
Suomen McDonald’s teki viime vuonna myyntiennätyksensä kasvattaessaan verollista kokonaismyyntiään 274,1 miljoonaan euroon. Kasvua edellisvuoteen verrattuna oli 12,8 prosenttia.
... osuu samaan kohtaan kun luomumyynti laski 375 miljoonaan euroon. Ja edellisestä vuodesta 8%.
Tuosta voi halutessaan ekstrapoloida, kuinka monta vuotta (ei kovin monta!) kestää, ennenkuin Mäkkärin myynti ylittää luomumyynnin. Jos kehitys jatkuu noin. Nyt luomu vielä johtaa. Mutta enää n. 100 miljoonaa väliä!
Siihen voi mennä aikaa, ennen kuin jokin brandiryhmä tms. keksii ottaa otsikon tavoitteen tehtäväksi Suomelle.