Tuottava Maa Turvattu Luonto

Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 10.02.16 - klo:13:43

Title: Näkökulma
Post by: Heikki Jokipii on 10.02.16 - klo:13:43
(Internetistä):

Kaikki riippuu näkökulmasta. Titanicin uppoaminen oli suurenmoinen ihme, jos oli sen 1. luokan ravintolan keittiössä silloin, ja hummeri.
Title: Vs: Näkökulma
Post by: Matti Pekkarinen on 24.02.16 - klo:18:14
Ja sekin, miten minuutti tuntuu ihan erilaiselta, riippuen siitä, millä puolen vessan ovea odottaa ajan kulumista.