(Internetistä):
Kaikki riippuu näkökulmasta. Titanicin uppoaminen oli suurenmoinen ihme, jos oli sen 1. luokan ravintolan keittiössä silloin, ja hummeri.
Ja sekin, miten minuutti tuntuu ihan erilaiselta, riippuen siitä, millä puolen vessan ovea odottaa ajan kulumista.