Text only
|
Text with Images
Tuottava Maa Turvattu Luonto
Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 29.07.14 - klo:14:13
Title:
Kasvisruokakeskustelu
Post by:
Heikki Jokipii
on
29.07.14 - klo:14:13
Parsakaali sanoo: "Näytän ihan pieneltä puulta!"
Sieni sanoo: "Näytän ihan sateenvarjolta!"
Saksanpähkinä sanoo: "Näytän ihan aivoilta!"
Banaani sanoo: "Voitaisiinko - pliis - muuttaa puheenaihetta?"
Text only
|
Text with Images