Tuottava Maa Turvattu Luonto

Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 29.07.14 - klo:14:13

Title: Kasvisruokakeskustelu
Post by: Heikki Jokipii on 29.07.14 - klo:14:13
Parsakaali sanoo: "Näytän ihan pieneltä puulta!"
Sieni sanoo: "Näytän ihan sateenvarjolta!"
Saksanpähkinä sanoo: "Näytän ihan aivoilta!"
Banaani sanoo: "Voitaisiinko - pliis  - muuttaa puheenaihetta?"