Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 29.07.14 - klo:07:31
Title: Uusi T-paita
Post by: Heikki Jokipii on 29.07.14 - klo:07:31
Ylen uutisesta (http://yle.fi/uutiset/amurintiikeri_haastaa_huippusuunnittelijat__muotiluomuksia_tarjolla_korkeasaaressa/7380823) sai kimmokkeensa. Kaksi tyttöä:
- Makee T-paita sulla. Onko se amurintiikerin repimä? - Ei, se oli yks Seppo.