Pikkupoika oli saanut joululahjansa, jolloin äiti sitten kysyi häneltä:
- Kuinka pukille nyt sanotaan?
Poika mietti hetken ja sanoi:
- Oliko vielä muuta?
No ei aina tarvii kiitellä...
http://hauskimmat.com/nain-tiedat-olleesi-todella-tuhma/
Jolupukin kai pitäisi olla epäpoliittinen henkilö, mutta hän näyttää joutuvan - julkkisena - aina "välikäteen". Tässä nyt "ilmastopoliittisia" pilakuvia. Niissä Pukin käy kyllä huonosti …
Al Gore, lapset ja joulu (http://2.bp.blogspot.com/-nm8uFL0tnCk/UMZU6mKPeeI/AAAAAAAAIAQ/P5yX6K10uYQ/s1600/Cartoon+-+Al+Gore+and+Santa.jpg)
Miten tosiasiassa Pukille kävi ... (http://junkscience.com/2012/12/13/what-really-happened-to-santa/#more-32800)
Lahjavinkki:
New Greta On The Shelf Doll Will Track Your Climate Sins (https://wattsupwiththat.com/2021/12/25/new-greta-on-the-shelf-doll-will-track-your-climate-sins/)