Tuottava Maa Turvattu Luonto

Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 23.09.12 - klo:10:04

Title: Valtiksi ...
Post by: Heikki Jokipii on 23.09.12 - klo:10:04
Tuli tästä mieleen ...

Valtimo: Luomu valtiksi!  (http://www.maakaista.fi/etusivu/tulossa-2014-2020/item/381-valtimo-luomu-valtiksi)

... että niin kai luomun kanssa täytyy tehdä: eihän pienemmilla ja huonommilla korteilla pelissä muuten pärjää ....

PS. illalla:

Tai vaihtoehtoisesti voisivat ottaa iskulauseeksi, että "luomu on misääriä (http://fi.wikipedia.org/wiki/Mis%C3%A4%C3%A4ri)".