Tuli tästä mieleen ...
Valtimo: Luomu valtiksi! (http://www.maakaista.fi/etusivu/tulossa-2014-2020/item/381-valtimo-luomu-valtiksi)
... että niin kai luomun kanssa täytyy tehdä: eihän pienemmilla ja huonommilla korteilla pelissä muuten pärjää ....
PS. illalla:
Tai vaihtoehtoisesti voisivat ottaa iskulauseeksi, että "luomu on misääriä (http://fi.wikipedia.org/wiki/Mis%C3%A4%C3%A4ri)".