Tuottava Maa Turvattu Luonto

Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 20.09.12 - klo:15:03

Title: Miten on?
Post by: Heikki Jokipii on 20.09.12 - klo:15:03

Hyvät Animalia ja Luomuliitto

Pitäisikö teidän mielestänne vaatia, kun kannatatte luonnonmukaisuutta ja eläinten lajityypillisten tarpeiden huomioon ottamista, että ... siis, jotta lehmä-äiti saisi lapsen eli vasikan, siis vaatia että ... siis, että isälehmä, siis sonni, no, ihan ... kyllähän te tiedätte! Siis ettei se ole se Volkswagen ja ... no kyllähän te ymmärrätte!

Miten on?

Nimimerkki "Utelias"
(nimeäni en kehtaa tässä kertoa)