Tuottava Maa Turvattu Luonto

Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 29.06.12 - klo:18:53

Title: Maanviljelijän keikkatyo
Post by: Heikki Jokipii on 29.06.12 - klo:18:53

Ottamatta nyt varsinaisesti kantaa tähän eduskunta-asiaan (http://tuottavamaa.org/forum/index.php?topic=107.msg2982#msg2982), niin tulee kyllä mieleen, että uusseelantilaiselle viljelijälle ei ole vallan helppoa tulla keikalle Suomeen, ottaen kassiinsa peltonsa ja lampaansa, ja tulla Uudellemaalle, jotta voisi tarjota helsinkiläisille sitä kuulemma suunnattomasti himoittua lähiruokaa.