Ottamatta nyt varsinaisesti kantaa tähän eduskunta-asiaan (http://tuottavamaa.org/forum/index.php?topic=107.msg2982#msg2982), niin tulee kyllä mieleen, että uusseelantilaiselle viljelijälle ei ole vallan helppoa tulla keikalle Suomeen, ottaen kassiinsa peltonsa ja lampaansa, ja tulla Uudellemaalle, jotta voisi tarjota helsinkiläisille sitä kuulemma suunnattomasti himoittua lähiruokaa.