Tuli tuolla viikonlopun kaljalla puheeksi EHEC-epidemia, ja että tauti voi tarttua myös ihmisestä ihmiseen. Johon joku, että:
- Tarkoittaako tämä sitä, että jos käyttää espanjalaista tai saksalaista ihmistä, ne täytyy ennen käyttöä huolellisesti pestä?
- Miten espanjalaiset vihannesviljelijät suhtautuivat tähän koko juttuun?
- ???
- Ottivat herneen nenäänsä.