Text only
|
Text with Images
Tuottava Maa Turvattu Luonto
Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 09.04.11 - klo:11:05
Title:
Hurjempi juttu
Post by:
Heikki Jokipii
on
09.04.11 - klo:11:05
Pubin vaalikeskustelusta kuultuna:
- Mä olen vielä hurjempi kuin perussuomalainen. Mä olen varsinaissuomalainen.
Text only
|
Text with Images