Tuottava Maa Turvattu Luonto

Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 09.04.11 - klo:11:05

Title: Hurjempi juttu
Post by: Heikki Jokipii on 09.04.11 - klo:11:05

Pubin vaalikeskustelusta kuultuna:

- Mä olen vielä hurjempi kuin perussuomalainen. Mä olen varsinaissuomalainen.