Tuottava Maa Turvattu Luonto

Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 12.02.11 - klo:12:48

Title: Kohtuuden ystävät
Post by: Heikki Jokipii on 12.02.11 - klo:12:48
Saksalaisen Dr. Armin Boebelin laskelma:

Jos alkoholia pelättäisiin yhtä paljon kuin dioksiinia, suosituksena olisi, että olutta nautittaisiin yksi pullollinen harvemmin kuin kerran 12 vuodessa

http://www.buerger-fuer-technik.de/body_dioxin-skandal.html