Saksalaisen Dr. Armin Boebelin laskelma:
Jos alkoholia pelättäisiin yhtä paljon kuin dioksiinia, suosituksena olisi, että olutta nautittaisiin yksi pullollinen harvemmin kuin kerran 12 vuodessa
http://www.buerger-fuer-technik.de/body_dioxin-skandal.html