Tuottava Maa Turvattu Luonto

Muut => Huumori => Topic started by: Heikki Jokipii on 29.12.10 - klo:06:07

Title: Jauhelihaa jäniksestä
Post by: Heikki Jokipii on 29.12.10 - klo:06:07

Toinenkin ikivanha vitsi tuli mieleeni, ja tuntuu nyt ajankohtaiselta:

Asiakas kysyy kauppiaalta:

- Tuossa lukee "jäniksen jauhelihaa". Ihanko se siis on jänistä?
- On, on ... no, hiukan siihen on lisätty hevosenlihaa.
- Kuinka paljon?
- No, on sitä kyllä noin puolet.
- Puolet?
- Kyllä, puolet, puolet. Yksi jänis, yksi hevonen.

***

Tämä kimmahti mieleen tästä uutisesta:

Jäterasvat eivät riitä HSL:n palmuöljyttömään biodieseliin (http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/jaterasvat_eivat_riita_hsln_palmuoljyttomaan_biodieseliin/)